Finisa Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Tatt flatt av med kamera idag ser eg :D Bra det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Folk liker bilder :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Takker for det stig! Begynner å bli veldig fornøyd selv nå :) Det som skal prioriteres først og fremst er ny grill og originale speil. S4-front er i tankene ja, men alle har jo det.. begynner å bli sykt mainstream. Tenker enten beholde original front eller finne en RS-front i samme stil som den sandmo har :) nye speil tror jeg er på sin plass ja.. er åverflod av disse m3 speiene å fine er dem heller ikke :( gå for orginalspeil så blir det nice:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 det som er planen ja :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Liste over ting som skal hentes og handles fremover:.. - Nye grøftelys, ligger på posten - Xenon til grøftelysene, ventes neste uke - Xenon til kjørelysene, bestilles ved lønning - RS-grill til fronten, bestilles ved lønning - Ny ABS-sentral, er funnet brukt på østlandet og kjøpes ved lønning - Originale speil, hentes ved lønning - Ny tempføler, kjøpes ved lønning Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Men helt øverst ligger vel å betale meg? =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Selvfølgelig :D Har til og med langt inn alarm på mobilen :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Der var RS4-grillen bestilt. Kjøpte fra NBS i oppkrav, så ligger den og venter på meg når lønningen kommer den 20. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Noen som har erfaring med disse garasje-jekkene fra biltema? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82774 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Noen som har erfaring med disse garasje-jekkene fra biltema? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82774 Jeg har en sånn. Fungerer fint den :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Nice :) Da skal jeg handle meg en slik. Lei av å sveive nå. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Bukker er kjekt å ha også :) Biltema selger noen billige som gjør jobben. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Slik at jeg kan ha bilen oppe i alle hjørner feks? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Slik at jeg kan ha bilen oppe i alle hjørner feks? Yup :) Kommer godt med når du må gjøre noe under bilen. Ville aldri stolt på kun jekken. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg