Haansi Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Så skriver du her? :p Men ja, har en M3-list liggende som jeg gjerne skulle hatt montert. Tips til hvordan denne bør lakkeres? Noen spesiell grunning jeg bør bruke? Den bør vel også prøvemonteres før lakkering? Hva bør jeg bruke til å feste den? Er noe dobbeltsidig tape under den, men vet ikke hvor bra den er akkurat.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Så skriver du her? :p Men ja, har en M3-list liggende som jeg gjerne skulle hatt montert. Tips til hvordan denne bør lakkeres? Noen spesiell grunning jeg bør bruke? Den bør vel også prøvemonteres før lakkering? Hva bør jeg bruke til å feste den? Er noe dobbeltsidig tape under den, men vet ikke hvor bra den er akkurat.. dobbeltsidig teip funker gull det :D bare få tak i en skikkelig ... spørr hoss en oppretter de har noen som funker helt gull :pray Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Ja , å det he å sei kaa? piiiiiiingle:ass: Lov? bryr du deg om hva som er lov da? er ikke lov å bikke 80 km/t, men det kan jeg tenke meg du har gjort ;):p Det var vel å sette det LITT på spissen? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Enig med finn :D Og ja, skal prøve det, stian :D hiver meg på det i morgen! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Tror dere jeg kan bruke vanlig grunning på M3-listen som er av gummi? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Tror dere jeg kan bruke vanlig grunning på M3-listen som er av gummi? Den er vel av plast vel? Og da må du bruke plastgrunning ;) Hadde samme type m3 spoiler på min B5 og den var av plast hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Nei, den ser ut til å være av gummi. Den var snurret sammen som en slange når jeg fikk den O_O (Kostet 50kr på ebay) Men jeg har lagt den i press nå, og fått rettet den ut. Skal prøve å lakkere den i morgen. Funker det dårlig, så får jeg kjøpe en skikkelig en :) Den passer hvertfall perfekt til bakluka. Passformen er veldig fin. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Nei, den ser ut til å være av gummi. Den var snurret sammen som en slange når jeg fikk den O_O (Kostet 50kr på ebay) Men jeg har lagt den i press nå, og fått rettet den ut. Skal prøve å lakkere den i morgen. Funker det dårlig, så får jeg kjøpe en skikkelig en :) Den passer hvertfall perfekt til bakluka. Passformen er veldig fin. ahh slik å forstå. Jeg kjøpte en org m3 spoiler jeg hos den lokale bmw sjappa. Den kostet ikke mye den heller så fant ut at det var like greit å kjøpe den org :) Men lykke til. Blir knall med en slik liten "flis" bakpå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 I see, i see :) Nice det da :D Jepp, håper på at det blir bra. Liker du resten jeg har gjort med bilen i det siste da, stig ? :) Lakkert kanalene også nå :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Da er M3-spoileren prøvemontert :) Det ble KONGE :D Bilder kommer! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Sweet:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 nice:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Må være beste modifikasjonen på lenge :D Også sååå billig! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 eneste jeg irriterte meg over var disse teip endene man cr under lista:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg