Haansi Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 På sideskjørtene er det ingenting under nei. Hadde disse av i sommmer. Uansett, thanks kim. Får stikke opp i uka og se om jeg får av dritten. Har trua på at dette skal bli bra. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Synes orginalfangerene er deilige jeg. Så fine og runde! Du får nok en langt tyskere bil når du har ordnet deg disse delene. Før du monterer, så anbefaler jeg deg å sprøyte over med hagmans sprøytesparkel og pusse ned, før du slenger på noe lakk. Om du har planer om å lakke da :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Ja, det er det jeg også satser på. Har veldig trua. hagmans sprøytesparkel var nytt for meg. Skal se etter det. Lakkering er planen ja :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Så da er det bare å vente på lønna :D Så skal det bli laaaavt! Laaavt alså.. lavere en min? :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Mnjaaa, det tror jeg ikke at jeg tør :D Men den skal bli litt lavere fremme :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Mnjaaa, det tror jeg ikke at jeg tør :D Men den skal bli litt lavere fremme :) hehe, bra du endelig har fårstått det da ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hehe :) Men senker jeg så lavt som deg så kommer jeg ikke ned til huset :D Og jeg er nesten avhengig av det.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Ingenting i posten i dag gitt. Veldig nedtur for min del. Hadde forventet noe hvertfall. Får satse på at jeg får en del stuff i morgen/onsdag, slik at jeg får begynt på den nye looken. Er ikke så nøye om jeg ikke får lakkert i første omgang, men vil hvertfall få på dritten og prøvemontert slik at jeg får sendt de andre delene til kjøperne. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Tre hentelapper i dag :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Massemasse deler i dag! - Sidelister til kanalene - Original list til bakfanger - Original list til frontfanger - M3-list til bakluka - Ny girkulepose Satser på at alt skal på i kveld! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Nå skjer det MYE her :D Skal i vaskehallen nå, så blir det bilder!! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg