Haansi Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Når jeg har fått de andre delene :) Kan ikke ta den av før jeg har noe annet å ta på :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Når får du delene da:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Da var nedre del av frontfanger på vei i posten, etter at jeg ordna en deal med en hyggelig bruker her på forumet. 500kr ink frakt! dnaaaaaw <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 :d Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Noen som har bilder av RS4-felger i gunmetal? Ikke RS4 II Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Forresten, så blir jo det endestykket jeg har på eksosanlegget nå alt for massivt for original bakfanger. Noen som har tips til hva jeg kan erstatte det med? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 ja, styr unna alt på biltema av lakk ting, så lenge det er en såpass fin og ny bil ;) bare drit det de selger.. flasser etter 2 timer. så kjøp all lakk fra samme forhandler og hør etter om de kan brukes sammen:) Kjedelig om det skulle koke når du får på siste lag med klarlakk eller noe sånn;) Lykke til=) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Tusen takk for tips :):) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Fant en delebil med et ratt jeg gjerne skulle hatt: http://finndel.no/bilde.aspx?enc=49dQqFrLLSH5m7wIvW9EMt0ad88Q5ZaSZhn77Rh+YkViYtWO8+XuURWN/E445lma Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Har orginale speil som jeg ikke trenger:) stort på venstresida og lite på høgresida.. Send PM om du er interresert!;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Da ser det ut til at frontleppa og skjørta også er solgt :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Lå forresten å seig i en fergekø mot Sogndal på lørdag, hvorpå det kommer en emblemfri tyskregistrert B7 med svarte ruter og to FEITE potter bak og blåser forbi hele køen i et drag. Nå kjenner ikke jeg til looken til B7 nok til å vite hvilken modell det var, men med tanke på den sinnsyke aksen han hadde opp igjennom tunnelen der ligger vel sjansen til stede for at det har vært en S4. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Og nei, det er ikke pause i prosjektet mitt her heller. Venter febrilsk på at følgende deler skal komme i posten: M3-list til bakluka Ny girkulepose Hella micro DE Xenon til de nye grøfterne Hele bodysettet jeg har nå er faktisk solgt. Så så fort disse pengene er på konto kan jeg få dratt på skrapen og hentet delene som skal erstatte disse, og deretter sendt delene til kjøperne. Så lurer derfor på følgende: Hvordan får jeg demontert originale sideskjørt og nedre del av bakfanger? Bilene står på skrapen, og har bare en halvtime på meg. Klarer jeg få av disse delene på den tiden, eller er det mye stress? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Blir nok siste bildet før makeover.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 På bakfangeren er det 2 stjerneskruer eller torx. Er iallefall stjerne på facelift. Resten er slike dårlige klips som du må vri av fra innsiden eller noe. Kan godt hende det er orginale skjørt under skjørtet du har på nå da. Men de "skvettlappene" eller hva det er, må du sikkert sette på. Disse er festet på en ukomplisert måte, så dette finner du nok ut av! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg