Nilsenrr Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Enig! savner å snoke innpå tråden hær :D:D gi oss et eller annet vertfall hansi :P:O:O Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Haha, i dag skulle jeg kjøre fra jobb.. Ved siden av meg hadde det parkert en Audi A6 2.7T. Når jeg starter bilen, kommer mannen (som for anledningen er i 50-60åra) ut av bilen sin, og sier "Heisann.. Hvor kjøper man de lysa a'?" :D:D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Haha, i dag skulle jeg kjøre fra jobb.. Ved siden av meg hadde det parkert en Audi A6 2.7T. Når jeg starter bilen, kommer mannen (som for anledningen er i 50-60åra) ut av bilen sin, og sier "Heisann.. Hvor kjøper man de lysa a'?" :D:D Haha:D xenonlysa han tenkte på? :) var vell en biturbo? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Haha:D xenonlysa han tenkte på? :) var vell en biturbo? Haha, ja :D Var en biturbo ja.. Står utenfor jobben min hver dag. Skulle sett de enderøra, SATAN! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Haha:D snømåking på gang? ::D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Må til :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Lenge siden update her nå ja. Men det er egentlig fordi det skjer veldig lite. Men i dag har jeg skiftet ABS-føler bak selv, og det gikk veldig fint :) Overraskende lett! Var gjort på en times tid. Selve føleren sitter rett bak bremsene, og koblingen sitter under baksetene. Så nå mangler jeg bare å få resatt ABSen med VAG-com. Men har ikke dette tilgjengelig akkurat nå. Noen som vet om det er mulig å gjøre det uten? Skulle gjerne hatt det gjort fort. Men nå skal jeg dusje med malin, så snaaaakkkkeeeesss :D:D:D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Lenge siden update her nå ja. Men det er egentlig fordi det skjer veldig lite. Men i dag har jeg skiftet ABS-føler bak selv, og det gikk veldig fint :) Overraskende lett! Var gjort på en times tid. Selve føleren sitter rett bak bremsene, og koblingen sitter under baksetene. Så nå mangler jeg bare å få resatt ABSen med VAG-com. Men har ikke dette tilgjengelig akkurat nå. Noen som vet om det er mulig å gjøre det uten? Skulle gjerne hatt det gjort fort. Men nå skal jeg dusje med malin, så snaaaakkkkeeeesss :D:D:D Dette kan du gjøre selv!:) Bare ta av pluss polen på batteriet en halvtimes tid, så skal det vere i orden;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 THANKS :D Skal teste det!! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Det så ikke ut til å virke.. Så hvis det er en 100%-metode, kan det jo hende at føleren ikke står skikkelig i? Uansett skal jeg teste med vag-com neste uke, så da finner jeg svaret :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Det så ikke ut til å virke.. Så hvis det er en 100%-metode, kan det jo hende at føleren ikke står skikkelig i? Uansett skal jeg teste med vag-com neste uke, så da finner jeg svaret :) Hmm.. jeg fikk fortalt av mekaniker at dette skulle virke..! Fikk det ikke til å virke selv, lampen begynte å lyse etter at jeg kjørte 10m, for abs-ringen er sprukket, så jeg må skifte hele drivknuten..:( Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hmm.. jeg fikk fortalt av mekaniker at dette skulle virke..! Fikk det ikke til å virke selv, lampen begynte å lyse etter at jeg kjørte 10m, for abs-ringen er sprukket, så jeg må skifte hele drivknuten..:( Oi, det var verre ja :( Nei, her så ringen ut til å være fin. Kjente inni den, og der var det helt fint. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Da har hansi fått på sommerskoene :) Bilen er nyvasket, og jeg har lagt på et nytt lag med lakk på speilene. Holder også på å lakkere grillen på nytt nå. Noen lag med svart lakk, så klarlakk :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 treig du er da.. min har jo hatt på sommerskoa nå i 4 uker snart :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg