Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Og etter hva jeg har hørt, må lykta være D-merka, ikke E-merka?? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Har du automatisk høydejustering? .. og hatt det med deg på kontroll? :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Har du automatisk høydejustering? .. og hatt det med deg på kontroll? :p Har ikke høydejustering engang;) Kontroll tar fatter'n seg av, så det er null stress :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Aha, du har det så vel du ja ;) Får høre med det lokale verkstedet om de har lyst til å godkjenne det for meg :D Kan verkstedene godkjenne senk også, eller MÅ jeg på BT? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 har det jeg vettu ;) Tror du må på BT... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Med begge deler? Eller bare senk? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Senk hvertfall:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hmhm, jaja.. får se hva jeg gjør :) Har hvertfall lyst på xenon.. Jeg DRØMTE faktisk om at jeg fikk tilbake bilen min i natt.. hahaha.. Sier sitt egentlig! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Sier sitt... :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Haha :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Blackboy :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 egja :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 FAEN iheeeeeeelvete så det irriterer meg at bilen ikke blir ferdig i dag. Satans helvetes forpulte postvesen. Neifaen, må bare slutte å irritere meg. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, du må det;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg