Werable Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Noen bilder av tralla mi...gått 85000 km Nye lykter :) Har gjort utvendig: - Nye M5-felger - Lippe på koffertlokk - Carbon B-stolper - Lakkert støtlistene rundrt hele bilen - Krom eksos-endestykke - Kromlister rundt rutene - Kromhåndtak Gjennstår: - Xenon-lykter - Modifisering av front-spoiler - Senk Har gjort innvendig: - Byttet interiørlister - Byttet girkule - Matte i bagasjerommet - Krom pedaler - Satt inn midtarmlene og koppholdere Gjenstår: - Sportsseter (hvis jeg finner noen. Kom gjerne med tips!) - Hvite speedometer - Krom innstigningslister - Nye lamper Hvis noen har sterke eller svake meninger om ting jeg bør gjøre/ikke burde gjort, legg igjen en melding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Foreslår litt senk :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 har tenkt på det, men må over en del fartsdumper før jeg kommer meg opp til huset. Og de er heller for fjelloverganger å rekne så det blir vanskelig :) det er nye seter jeg er mest på utkikk etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Er ikke noe problem med litt senk på fartshumpene. MÅ ikke senke max;) Jeg har 40/30 på e36'n min og jwg har aldri tatt nedi noe... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Denne var jo fin! er jo igrunn en flott motor i disse også :D Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Motoren er helt grei den! Har fått to problemer. Bagasjelokket vil ikke åpne seg, jeg må gjøre det med nøkkelen. Auto-opp på vindusheisen funker ikke. Noen som har hatt samme problem? Åsse fiksa dere det evt.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Endelig fått på ANGELEYES!! Mange takk wallah, for alle gode tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Pent! :) Ble bra det der! Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Her byttet ut baklyktene. Ble MEGET fornøyd!!! :D Her ser man forskjellen på ny og gammel :) Slik ble det ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 nice! lykter og baklykter kledde bilen. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Takk for det! Har bestilt silvervision til blinkerene nå, slik at jeg slipper det oransje skjæret i de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 nydelig bil kor sterke (lystyrke) er dei angel eysene? Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Ble bra med nye baklykter, selv om jeg liker de du hadde før og. :) Men mener enda du burde vurdere litt senk en gang til :p Ser så utrolig mye bedre ut når den ligger litt finere i hjulbuene, jeg er senka 40/30 nå, har ingen problemer med fartshumper eller noen ting så lenge man har originale fangere på. Vi har og endel fartshumper her, og de er veldige ivrige på og lage nye, men enda vil jeg ha mer senk, hehe. :) For og slå nedi når du har senka så lite, så må man kjøre helt idiot over humpene, og det regner jeg sterkt med at du ikke gjør uansett, så :) Tenk på det! :D Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 nydelig bil kor sterke (lystyrke) er dei angel eysene? Tusen takk for det! Lysstyrken er oppgitt til 7000k på pakken. Om dette stemmer er jeg litt usikker på. Har ikke spes. kunnskap om slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Ble bra med nye baklykter, selv om jeg liker de du hadde før og. :) Men mener enda du burde vurdere litt senk en gang til :p Ser så utrolig mye bedre ut når den ligger litt finere i hjulbuene, jeg er senka 40/30 nå, har ingen problemer med fartshumper eller noen ting så lenge man har originale fangere på. Vi har og endel fartshumper her, og de er veldige ivrige på og lage nye, men enda vil jeg ha mer senk, hehe. :) For og slå nedi når du har senka så lite, så må man kjøre helt idiot over humpene, og det regner jeg sterkt med at du ikke gjør uansett, så :) Tenk på det! :D Takk for det! Har vurdert senk, men er litt usikker på om mine kunnskaper og ferdigheter holder til å få det gjennomført :) Nå skal det igjen sies at de humpene jeg må kjøre over, ikke akkurat er etter forskriftene! De er veldig høye og ikke lange. Noe som fører til at for- og bakhjul ikke er opp på humpen samtidig. Neste som står på agendan nå er solfilm på vinduene bak. Skal få det gjort hos Riis Bilglass. Gleder meg som en unge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg