Gå til innhold

feil på automatgir BMW e32 735ia

Ranger emnet

325 E30

Anbefalte innlegg

Prøver igjen jeg. og om noen har svart i noen av de andre trådene så har jeg ikke fått lest svarene. Håper såfall dere vil ta bryderiet med å svare igjen.

Hvis jeg kjører bilen i f.eks S eller E så vil den ikke gire før jeg har over 6000 o/min, men da girer den og alle girene virker fint. ingen ulyder eller liknende.

f.eks om jeg ligger i 60km/t så går den i første gir. Øker jeg farten til 90 så er den i andre, men så fort jeg bremser ned til 60 igjen girer den til første. noen som hvet hva det kan komme av?

Takker for svar.

bruker jeg program M (manuel) virker alt som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig en til som har girkasse problemer..har byttet girkasse 4ganger nå...møkk lei hele bilen..spess siden den jeg monterte nå heller ikke virker...men tilbake til deg...

lenge siden du bytta olje?kan vel kanskje lese av feil på hjernen til girkassa også nullstille feil?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja. leste i din tråd så fikk med meg det. he he. no dritt det der. usikker når det var gjort sist. den har servicehefte som er komplett så det er sikkert ikke så lenge siden da.

tipper det må være no el greier, men ingen som har tid å skjekke før i august.

begynner å få peil på å bytte de du nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten så jeg også går og sjekker om jeg har samme problemet:p godt det løste seg..nå kan du selge meg girkassa di:p

he he. trokke det blir noe salg av den nei.

mye pleier du betale for de du kjøper?

mulig jeg har en, men det er noe feil med den. det er en 93 mod kasse. skal skjekke den når jeg får den ut av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider