Gå til innhold

Min 2001 Skoda Octavia RS

Ranger emnet


Madz_lunde

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei,

veldig pen bil og fine bilder, men ikke for og klage men synes du skulle ha fjernet arbeids bilen på bilde 2 og 4, men samme det, gleder meg til og se den i forskjellige omgivelser :)

 

Ole

he he lo godt når du nevnte det, fordi eg såg det sjøl også når eg la de ut, men gadd rett og slett ikke å gjøre noe med det:P

Men takk for komplementene og tilbakemelding!

Mads

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe It will never stop:D

 

Skjønner...men da får du se til at gire høyere opp i registret da :D

Har man mye vil man alltid ha mer .... Det stopper ikke ved chipping, spør Nicolai eller DanniG ;)

 

//M

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen og klage på noen ting assa Madz, så sorry hvis det kom litt feil...

misunner deg og dere andre med orginale RS biler, skulle veldig gjerne hatt interiøret deres, har bare prøvesitti Nico sin bil, og de var rimelig gode og sitte i de setene ja..

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen og klage på noen ting assa Madz, så sorry hvis det kom litt feil...

misunner deg og dere andre med orginale RS biler, skulle veldig gjerne hatt interiøret deres, har bare prøvesitti Nico sin bil, og de var rimelig gode og sitte i de setene ja..

 

Ole

Eg tok det ikke til meg heller:P hehe Tok det som en spøk og det kom ikke ut feil! hehe Skjønner sånne ting:)

 

Ja interiøret er konge:) Sikkert ikke lett å få tak i hvertfall ikke i Norge pga fins vel ikke så mange sånne RS er som dette her i Norge.. Men kryr vel av de i Tyskland, sverige osv...

 

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår