ojsteiN^ Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Noen som har et bilde hvordan ledningsnettet skal se ut ? Hva er feilen her ? (Siden jeg ikke får lys, osv.) Btw, noen mystiske ledninger som jeg ikke har peiling på hvor skal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 prøv å bytte tenningslåsen. det fungerte til en kompiss av meg når han mistet alle lysene på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Sluttstykket til tenningslåsen kan gjøre at du mister lys pluss vifte og viskerne.. Vanlig feil på golf Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hm. Noen som vet hvor de "små" ledningene skal , de som ligger løst bakom(?) Noen av de er på bildene i første post. Har ikke fått noe lys på speedoet heller. Et bilde av alt oppkoblet bakom der hadde vært til stooor hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg