tombjer Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Hei. Har en Pioneer DEH 7500 i bilen nå.For en liten stund tilbake skulle jeg bare en liten tur inn på Statoil.Jeg slo av bilen,gjorde det jeg skulle og da jeg kom tilbake var det ikke liv i spillern i det hele tatt.Ikke gikk det ann å slå den på eller noen ting.. Svoger og jeg tok ut spillern,og trakk + og - hjallakabler rett fra batteri bare for å se om vi fikk liv i spillern,noe vi gjorde.Men lyden er ikke der... Nå har jeg fjernet disse hjallaledningene og koblet de opprinnelige ledningene som hører til bak spillern,men med ett unntak.Bak spillern sto det en svart boks,hvor høytalerledningene gikk igjennom. Det gikk også en svart kabel fra denne boksen som var skrudd fast bak i spillern. Når spillern streiket første gang,fjernet vi denne boksen,og tvinnet høytalerledningene vi da fikk i hverandre,UTEN den svarte boksen og de høytalerkablene som gikk igjennom den.. Nå er det liv i spillern men 0 lyd...Kan det være fordi jeg fjernet den svarte boksen? De fleste jeg har snakket med mener den svarte boksen var ett støyfilter eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Har du sjekket sikringa på cd spiller'n? Jeg hadde det samme problemet som du beskriver nå.. Og jeg skifta den Svarteboksen jeg.. Og da funka det fint igjen etterpå :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tombjer Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 den lille sikringen som sitter i spillern var like hel men noen mener det er en sikring i den svarte boksen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Bruker du den innebygde forsterkeren? Det kan godt hende at den innebygde forsterkeren er defekt. Du får gi oss litt meir opplysninger om anlegget ditt. Har du skikkelige jord og plussledninger til spiller/forsterkere? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tombjer Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 fant denne boksen igjen idag på nettet... den svarte boksen på bildet her fjernet jeg...ny kabel bestilt :D http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1765 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ja, det var Kongen av Tålmodighet... :D denne skulle du hatt: Bedre å kjøre linjesignal inn i original-Audi-forsterkeren enn et dempeledd fra høyttalernivå. ;) Men samma det... ordner seg nå. :thumb: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tombjer Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 KAbelen jeg fant er helt lik den jeg hadde...Får håpe det ordner seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg