Veggin Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Har en 1992mod 320 e36 som bruker vann. Er ikke store mengder, kanskje jeg må fylle på en gang i mnd eller noe. Har ikke merka noe til lekasje fra radiator e.l., og lurer på om det kan være tegn på problemer med toppen, siden jeg hørte noen snakka i dette. Hva er sjangsen, hvor mye må jeg forvente å koste på det om den går, og har jeg mye å spare om jeg fikser det før den evt. sprekker eller lignende? Begynte også å fuske litt nå rett etter jeg fylte på olje 5w-40, noe sammenheng der? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Ta å åpne oljepåfyllinglokket. Ser du noe som kan minne om karamellsaus/krem så har du mest sannsynlig vann i oljen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hadde samme problemet.... Kjøpte no vidunder stoff på en traktor foretning her norde.. husker desverre ikke hva det heter.. men skulle iallefall ta evt hull i radiotor/topppakning Funket hos meg.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg