Bc-Roger Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 det er ikke verre nei:) Noen som har innsug å gasser som passer rett på? (billig.? :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 en som tipsa meg om stromberggassere.. noen som har gassere eller innsug..? helst begge deler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 har ikke lest hele tråden jeg men vi hadde samme problemet med en motor her.. vi bytta fra stift tenning til elektronsik tenning vi å da gikk bilen som ei klokke =) men kan være en mebran i gasser som er gåen å.. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 har ikke lest hele tråden jeg men vi hadde samme problemet med en motor her.. vi bytta fra stift tenning til elektronsik tenning vi å da gikk bilen som ei klokke =) men kan være en mebran i gasser som er gåen å.. membran som gikk på gamle ascona'n min, var et microskopisk hull i dem gummidriten så gikk den ikke. justerte tenning, bytta fordeler og alt vi uten å skjønne no av det, så bytta jeg den ''Bæljen'' da gikk den fint, det var stromberg gasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 nå er det innsprut, så memmbraen i gassern er det nokk ikke.. ;) men det blir to gassere nå, av typen stromberg.. det er to enkle, så jeg trenger innsug til disse.. noen som selger sånne.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 nå sitter det en gasser på bilen.. (Stromberg) å bilen buldrer fortsatt :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Den har vel ikke hoppa over på registeret? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Har du sjekka tenninga di da? Sitter reg.reima riktig? Tømt tanken din for dritt/satt på filter? Sjekka att det er full gjennomstrømning i bensinrøra? (blåsepistol) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 tanken å røra er reine.. nokk bensin som kommer fremm;) den går bra noen ganger, da den selv vil.. så kommer buldringa igjen :/ Alle tenningsdelene er nye ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Da er det ikke lett å tippe på hva som er galt.. Hehe Får den luft/bensin + gnist på plugga, så skal den jo gå.. Ikke morro med slike problemer, da de er så vanskelig å finne ut av.. Har du tatt en komp-test da? Kan det være noe der som krangler? Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 komptest er utført.. helt normalt.. ;) tenningsdelene er nye, å nye plugger å ledninger.. skall få justert opp alt skikkelig i dag.. (Tenning, gasser osv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Og du er fremdeles 100% sikker på at reg.reima er rett? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 etter justeringer, så gikk bilen :) men girkassa datt ned, rust i hullene, så boltene å alt kom ned :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 (-.-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg