Bc-Roger Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 kan prøve det å jeg ;) Takker nok en gang for svar.. (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 er det bare å kjøre 12volt strøm på en av polene på kaldstartsdysa.. (hvilken av di to stikkerne i kontakta.?? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 En av dem skal ha 12V ja. Den andre skal ha jord. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 hvilken skall ha strøm da, å hvilken skall til jord.? sitter ikke kontakt der, så blir "grusmekk".. går dysa til helvette his jeg kobler feil..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 uansett hvilken som får hva. Sålenge du har en 12v og en jord. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 jeg kobla til kaldstartsdysa, da ble motoren som en annen.. svarte bedere på gassen og gikk mye bedere.. :) men nå buldrer den da jeg belaster den på turtall.. hva er dette.? å hva kan jeg prøve for å utelukke forskjellig.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Har du prøvd å bruke "injection-rens" på motoren din da? Kan jo hende det hjelper litt. Har du bensinfilter ved tanken din? Kan jo være noe slik som krangler også.. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 har ikke prøvd det nei, bensinfilteret har jeg ja, det er helt nytt, men har prøvd å kjøre uten å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 må ALDRI kjøre uten bensinfilter.. Det har jeg erfart.. Dysene går tett med EN GANG.. Har samme motor som deg i min bilcrossbil. Har bytta det meste, men finner ikke feilen.. Har ca samme problem som deg også.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 gjort reint bensinsystemet.. var mye drit, forige eiern hadde brukt silikon overalt.. -Takker igjen for hjelpsome svar.. men bilen går ikke.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 ingen som har noen flere forslag.? vet ikke hva jeg skall prøve jeg nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Noe du kan gjøre, er å få tak i ett innsug fra en B230k-motor, å sette på en forgasser fra f.eks e Ford 2.8 V6. (den passer rett på k-innsuget) Kanskje litt kjedelig å gå fra innsprøytning til en dobbel gasser, men da får du da værtfall kjørt med bilen. :-) Ikke går det dårlig med en slik forgasser heller. Mye mere stabilt er det også med forgasser. Sjelden det skjer så mye tull med det. :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hva gjør jeg med hullene til dysene da.? Har vurdert gassere, men tenkte jeg skulle få igang bilen slik den er.. skall uansett selge bilen bare jeg får den til å gå riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 bare å kjøpe kjemisk metall og fylle opp dyse høla med det, funker som faen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Evt la dysene stå i hullet.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.