Bc-Roger Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 har en b230e bc-motor.. men den mangler det "sist draget" på høyt turtall, den dør ut liksom.. hva kan være galt.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Får du mye turtall på den? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 får turtall da jeg ruser den ja.. "/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 bensintrykket er ca 6,3bar.. monterte akkuratt manometer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Løp i helga..:driving noen som har noe forslag..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 nytt o-ringsett på dysene, bilen går fortsatt ikke.. :( ingen som har noen som helst formening om hva som er galt.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Får du mye turtall når du har motoren under belastning? Altså, kjører med den? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 får turtall ja, men ner jeg drar den langt vil den ikke legere, mangler det siste draget :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Åssen kam har du? Sjekka innsugspakningen og andre momenter som kan føre til falsk luft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 hvilken kam vet jeg ikke.. (hvordan finner jeg ut det.?) Har ikke sjekka pakningen der nei.. hvilke andre steder kan den få falskluft.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 hvilken kam vet jeg ikke.. (hvordan finner jeg ut det.?)Har ikke sjekka pakningen der nei.. hvilke andre steder kan den få falskluft.? kan drage falsk luft runt innsuget. samt den store svarte belgen som står under innsuget. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 tror ikke det kommer falskluft der.. den gikk riktig før.. det har kommi nå i det siste dette :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 EN eller annen gang må den suge falskluft, motoren er ikke perfekt å tett hele tiden, gå over med startgass rundt og under innsuget ditt, og hør om turtallet endrer seg, regner med at du har A- kam hvis den er original. Så bytt til K eller H kam , da får du det lille ekstra ut av motorn din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bc-Roger Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 takker for svar.. tester med strtgass i morgen ;) Fikk et tips i dag.. det sitter vist en skrue(3mm umbrako) på bensinfordeleren, skulle vri den en halv runde ut, så den fikk mere bensin, å prøve om den gikk.. hvor sitter denne skruen? å har det noe for seg.? Tar imot flere innspill med takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Prøv å sett egen ledning med bryter på kaldstartdysa å hold den inne mens du kjører. Om den funker slik den skal da, har du funnet feilen. (den får for lite bensin) :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg