steinar Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Golf 2 er jo ikke akkurat i samme lydisoleringsklasse som nyere biler. Fins det noen kjappe triks for å isolere motorstøy / kjørestøy mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Ribb bilen innvendig og legg støydempingsplater og diverse. Legg inni alle dører, på gulvet og da serlig rundt områsene hvor eksosen får, helt fremme mot motorom og bak i bagasjerommet. Matter for alle pengene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 da ender du om med en sak på 1200 kg ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Sonick da ender du om med en sak på 1200 kg ... det er det jeg er redd for:)) I vinter skal jeg få ALT som viberer, sitter løst.. det skal festes.. ikke en sånn lyd:) hehe... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 hva med noisekiller? Har hørt at det hjelper godt mot dekkstøy iallefall.. noen som har prøvd, og evnt. hvor mye koster shiten? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Jeg har brukt dert på min.. Duger bra det.. Koster en 2-300 spenn pr boks.. Fås kjøpt på bilstereosjapper... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Cheron Jeg har brukt dert på min.. Duger bra det.. Koster en 2-300 spenn pr boks.. Fås kjøpt på bilstereosjapper... Hvor mange bokser trenger man til hele bilen innvendig? Da tenker jeg på gulv, dører, hjulbuer og bakluke, er vel ikke noe vits å bruke det i taket? Veit at man får tak i noe lignende til båter som skal være bedre (trekker ikke til seg vann) har nemlig hørt at Noisekiller trekker til seg fuktighet slik at man må har klarlakk på toppen.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Cheron Jeg har brukt dert på min.. Duger bra det.. Koster en 2-300 spenn pr boks.. Fås kjøpt på bilstereosjapper... Den bilen din nærmer seg vel 3 tonn?;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg