HaraldG Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hei! Lurer på om det er noen som har erfaring med å bestille deler fra USA til en Chrysler Grand Voyager . Vil delene som passer til tilsvarende modell hos Dodge / Plymouth passe min bil? Bruker dere i såfall et delenummeret for å verifisere dette? Fristelsen er nemlig stor da det etter mine beregninger i mange tilfeller blir under halve prisen av hva man betaler hos forhandler i Norge (inkl. frakt og moms). Eksempel: Nye frontlykter 6000,- (Norge) ca. 2000,- (USA). Penger spart er penger tjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Vær OBS på lykter! Amerikanske biler har ikke lov til å ha godt lys(!) (Biler som importeres til USA fra europa må skifte lykter - tror det har noe med en teori om at ikke møtende trafikk skal blendes...) Å bestille på delenummer må jo bli riktig, så ja, det er ihvertfall mye å spare. Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominator Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Min -96 Dodge grand Caravan ble bruktimportert fra USA i 1998 og har fortsatt originale USA-lykter. Sist EU-godkjent i april i år, til tross for at lykteglssene er noe matte og reflektorglassene har tendenser til krakelering. Velkjent problem såvidt jeg har skjønt. Har selv vært inne på tanken om å importere lyktesett fra statene ja, ebay har masse av dem :-) Siter -06 Dodge Durango 5.7L LPG -88 Chevrolet Caprice Brougham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SantaFe-69 Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Men USA-lyktene har ikke påkrevd E-merking, og skal så vidt jeg har skjønt ikke godkjennes på PKK i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Men USA-lyktene har ikke påkrevd E-merking, og skal så vidt jeg har skjønt ikke godkjennes på PKK i Norge. Amerikanske lykter blir godkjent i Norge om der ikke finnes lykter som er E merket til den bilen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossy Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 jeg har funnet lykter til min voyager 95 modell og det kom seg på underkant av 1000 kr ink frakt og alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pamp56 Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Og hvor fant du de lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossy Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Og hvor fant du de lyktene? Jeg fant de på rockauto.com Der kan du legge inn i norske kr så ser du hva det blir ink Frakt og toll. Å om du sjekker på dodge grand caravan så er det mest deler å finne. Men du må være obs på at de lyktene er ikke med H4 insats, men med amrikanske pærer. Litt andre hovedlyspærer på de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrGrVoy Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Har selv bestilt slitedeler fra mach5auto.com til mine Grand Voyagere... Selv med frakt er det BETYDELIGE kroner å spare.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg