limtopp Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Heihei, skal til å lakke noe øyelokk og styr.. men enester lakk koden jeg finner er: F4 Er det så enkelt at butikken vet hvilken farge det er med bare den informasjonen? Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 ta en telefon til FORD forhandler, så kan de sikkert finne lakk-kode på Reg.nr ditt. Det kan vi ihvertfall på Toyota Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Okay, får prøve på det:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Send meg reg nr på PM så skal jeg prøve. Kommer litt ann på årsmodell Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hvis du skriver hvilken farge den er og årsmodell, så kan jeg finne lakk-koden til deg... Forøvrig så står den i motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg