audi_a3_eric Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Skal kjøpe meg ny spiller til bilen min, men har også planer om å kjøbe høytalersett senere en gang, hvorav settet vil ha en subwooofer. Spørsmålet mitt er da om alle spillere vil ta en sub/bass, eller om jeg trenger ekstra ISO (utgang/inngang?) eller om alt passer alt? Er vel et dumt spørsmål, men må begynne et sted;) Siter Audi A3 1,6 98 101hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Spillere yter alt for lite til å drive noen sub, så det kan du glemme... Min mening er at forsterkeren i spillere ikke er brukendes i det hele tatt... Kjøp deg en skikkelig spiller, med linjeutganger, så kjøper du separat forsterker til høyttalere senere, hvis du ikke har råd nå ;) Hvilken prisklasse ligger du i når det gjelder spiller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a3_eric Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Jeg tenkte meg en spiller til 1500kr fra Phillips tror jeg det var. Den kunne spille cd/radio/aux/usb. Selve høytalersettet var ikke mer tenkt på en sett fra biltema til 999kr. Har ikke linker til dem her, er på jobb:P Siter Audi A3 1,6 98 101hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a3_eric Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Denne spilleren var det: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h00003YZhZw9m?ProductID=AWbD4QFHTSUAAAEZiGkgGZ.v&CatalogCategoryID=_2zD4QFHPtgAAAEOvKE03xii&Selected=Specifications#tProductTabcontent og dette høytalersettet: http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=520&iItemId=133443 Siter Audi A3 1,6 98 101hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 kan fremdeles ikke koble sub rett på den spilleren.. som cossie sier her lenger oppe: kjøp deg eksterne forsterkere når du har råd :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg