Jon Arne Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Kan jo dreie meg shimser jeg legger øverst imellom fjæren bak og chassiet.. Men korte dempere er selvfølgelig et pluss. Har montert delene jeg kjøpte nå. Sliter litt med viskerene,de stopper ikke:P Går ut ifra at feilen ligger i viskermotoren,at den ikke finner stoppespore pga av skit. Blir å demontere og gjøre rent,og håpe det blir bra:) Motoren sliter jeg også litt med,men skal sjekke/bytte plugger,pluggledninger,stiften o.l.. Den fjusker litt og dør/stopper etter en liten stund. Monterte også ny mp3-spiller igår også.. Usb utgang er en fin ting:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 3500 for korte Spax dempere til Manta hos Gasolin.no mener jeg ;) Hvis du lager mellomlegg for fjørene så er jo hele vitsen med senkesett borte? ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 60mm senk sitter foran på Manta B, men bakfjørene løsner når du jekker den opp, med originale dempere :) 40 mm løsner faktisk også bak om du jekker opp med originale dempere. Spiller jo ingen rolle så lenge det er bra spenn i dem når bilen står normalt. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 På eu-kontroll spiller jo det en rolle.. Men det var ikke så dyrt for nye dempere heller da. Fant ut at vindusvisker-releet må være fucka,så må få tak i ny. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Send sms til 90695286 og spør etter relé. Han slakter gammel Opel hele tiden, har kjøpt masse deler av han. :) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Ok,tak for det:) Liten overraskelse idag da:D (Kommer bilder snart,og det sier mer enn 1000ord) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Fåsee... :p Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Her er litt bilder: Litt rotete,så må rydde imorgen: Ny teppeliste,blinklysarm,panserstang og mp3-spiller: Arbeidskroken: Garasje kameraten:P Denne har mere rust en mantan! Spylerveske og frostveske som skiftes imorgen: Det var alt for idag.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 har du solgt gulle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Gull og gull. Men nei,den står i garasjen fremdeles og støver ned. hvordan det? Hadde tenkt å få den på eu-kontroll med tiden,men den tid den sorg:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 så den lå ut på autodb... var bare det... fått tak i noen nye seter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ok,den er slettet nå.. Har ikke fått tak i nye seter nei. Vurderer å kjøpe prøveskilt å prøve den en dag til uka/helgen. Må jo prøves på vinterføre:D Ser ikke ut som jeg får solgt bilen som den er nå gitt. Så da tar jeg nok heller å beholder den,skaffer skilt å bruker den som nr.2-bil/sommerbil. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 2,2i fra Rekord funker meget godt i Manta B ja... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelManta Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Jeg skulle det,men det ble endring i planene og jeg beholder denne. Tror jeg kommer til å gå for 40mm senksett fra Eiker.no,men der er det tydlivis ingen tüv-papirer med! Er det noen her irundt som kan skaffe eller? Fikk tatt ut fjæra og lakkert caliperen rød idag,får ta de andre senere. Første prioritet blir senkesett nå.. Hei. 40mm Cobra senkefjærer fra Garviks Auto Spar passer bra og dette leveres med TUV-papir. Har dette sammen med 15" felger. Fikk ikke til å sende bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Denne ble solgt idag.. Den lever sitt liv videre i Steinkjer. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg