Modlendingen Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Fint det ordner seg då Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Jada,ting ordner seg til slutt. Å idag ble det førerkort også:D Noen som vet om seter som passer i mantan,fra en annen opel? Tenkte på vectra eller kadett,siden disse ikke er så kostbare. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Calibra seter??? Evt få tak i eit Recaro interiør! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Jada,ting ordner seg til slutt.Å idag ble det førerkort også:D Noen som vet om seter som passer i mantan,fra en annen opel? Tenkte på vectra eller kadett,siden disse ikke er så kostbare. GRATIS! med bestått :) du ble lei av å sitte som en prest på det der hjemme snekra greiene ja, hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Takk takk.. Ble fort det ja..+ at det ser litt likere ut med 2 likense seter fram. Mulig jeg tar ifra calibra eller en gsi av noe slag. Delene venter kun på montering.. Å da skal bilen flyttes og inn i garasje,å etter det blir det nok eu-kontroll:S hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Grattis med lappen. :D Tror du det er lenge til du våger deg på kontroll? :p Har du enda den 400-vingen? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hehe..Delene blir casha ut imorgen.. Å til uka så får jeg de andre delene jeg trenger. Kontroll ja..Om ca en mnd så kanskje jeg våger det:P Har vingen ja,kjøpe?:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 til ascona b? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 den er til b-ascona ja.. (Ved intresse så tar vi det på pm) Lakkerte mantan til onkel idag.. Å synet av en nylakkert manta er vakkert. Har lyst til å lakkere min etter eu-kontrollen,hvis den går greit. Har fått frieksos,så eksosanlegget blir byttet ut omsider med 2,5" fra manifoil'n og bakover,3-4" endestuss som peker noen grader nedover. Alt dette i 316-rustfritt-syrefast utenom lyddemperene. Men eu-godkjenning først å fremst,så får jeg bare drømme videre intil da:P hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Har ikkje bilde av Mantan te onkelen din vel??? Alltid kjekt å sjå ein gammal Opel ;-P Raka røyr e tingen ;-D Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Passer den til Manta, da? :s Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Passer den til Manta, da? :s med litt tilpassing så gjør den det, men det blir drit styggt... er bedre å kjøpe den 3 delte som hører til 400 manta da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Åå, da vil jeg jo ikke ha den. Da blir det nok heller GSI-hopp på meg. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Ja,har ikke sett noen manta med 400vingen enda. Men kan tenke meg at det blir for enormt. Skal prøve å få tatt bilder av mantan til onkel og alt annet nå. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Ja,har ikke sett noen manta med 400vingen enda.Men kan tenke meg at det blir for enormt. Skal prøve å få tatt bilder av mantan til onkel og alt annet nå. GSI-hopp og 400vingen er den samme 3 delte bagasje tingsen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg