Jon Arne Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Rekordn ble byttet i mantan her da.. Asconan var vel ikke egnet som delebil engang:P Volvon ble som den ble..det er jo kun en volvo! who cares? (når sant skal sies så har jeg nok hatt maange flere prosjekter!) Ah,han ja..Må si jeg ble litt paff da jeg leste at han hadde hugget bilen!:O Skal høre ut om jeg kan ta med meg mantan til der jeg flytter imorgen. Har jeg et positivt svar der,så er sjansen stor for at jeg fortsetter på den og gjør den "ferdig". For jævlig å selge når jeg endelig har skaffet eierskifte på den å..Drev på i mange måneder for å få fiksa papirene! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 ja får håpe du kan ta med deg mantaen, er jo bra for rust og ikke så mye som må gjørest for at den er på veien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Har ikke fått noe svar enda:/ "Må ha liste": -1stk framfjær (505kr hos Mekonomen) -Alle stolfestene (har handel på gang der) -1stk endeledd på stabstag (skal høre om pris imorgen) -Blinklysarm (har ikke funnet noen som har) -Plastlisten ved døra som holder fast teppe i bilen (ikke funnet) -Stangen som holder opp panseret (ikke funnet) -Plastikken som er rundt rattstammen (ikke funnet) hmmm,da troor jeg ikke det er noe mer. Hadde jeg funnet de delen som ikke er funnet enda,så hadde det jo hjulpet på litt:/ Ingen her som vet av de delene eller har de liggende??? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 fin manta=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Framfjær å endeledd til stabstag ble bestilt idag,ca 700kr:) Stolfestene får jeg iløpe av neste uke tror jeg. Har sendt mail til folk som har de siste delene,men har ikke fått noe svar enda. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 leste du pm'en fra meg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 @ smedsrun; takk;) Jada,takk for den:) Har send mail ang den,men tror jeg må ringe istede. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Bah,bilen er og blir ikke flyttet ser det ut som. Å den har allerede fått seg en bulk! Kommer ikke til å skje noe med denne før irundt 15. september, hvis den ikke blir herja sund før da. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 herja sund?... er det så mye ramp der du har bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Hvis folk som ikke bryr seg om andres eiendeler etc kalles ramp,så ja! Ser ut som jeg kan presse ut bulken igjenn,kanskje.. Noen har som vet hvilken gjengetype og størrelse det er på hjulmuttrene på manta? M10/M12? Skal ha nye hjulmuttere + et sett til alu felger. Satte på 14" ståliser idag,å bilen ser ikke så høy ut lengre. Eller,update i midten av september håper jeg. Da har lønna kommet inn og jeg har forhåpentlivis lappen! (oppkjøring 5.september:D) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Da e synd at folk ikkje respektera folks bilar, kjenner ein som hadde 2 Ascona B ståande, ein med styling og ein orginal, og dei vart jo herpa :-( Den med styling var jo jevla fin!!! Lykke til med oppkøyring! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Startet bilen nå nettopp,å den gikk fint men var litt tungstartet. + at det røyk en god del av motoren ETTER den ble stoppet:/ Noen som vet hva det kan være? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Høyres ut som gamle Bucher K2 motorslåmaskina vår jo :D Mule det er oljelekkasje??? Eller at ein eller anna har hatt eit eller anna muffens på tanken eller lignande??? Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Ikke noe form for lekasje på motoren.. Mulig det er de nye pakningene som jeg har byttet som ryker litt,eller? Pen høyde på den nå,ingen fjærer fram:D hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Var nok pakningene som forårsaket røyken,for det er ikke noe nå. Å endelig er garasjeplassen ordnet:) Ikke så stor,men det er iallefall varmt og tak over hode. Planen er å få hentet ut delene som ligger på mekonomen,montere og flytte inn iløpet av denne måneden. Får legge ut noen bilder i helga... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg