Gå til innhold

Noen som skal til lillestrøm 4 juli?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hva er en amcar? BMW X5 er produsert i USA, det samme med MB G og M klasse, mens den amerikanske Chrysler Voyager er produsert i Østerrike.

Fords hovedkontor ligger i USA, men er Fiesta produsert i Tyskland en amcar for det?

Volvo eies av Ford.... Hva med koreansk Chevrolet? Strømmen Dodge?

Skulle nesten vært morsomt å diskutert litt med en politimann der, men jeg reiser til Høljes og ser rallycross EM på en skikkelig bane i stedet jeg

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en amcar? BMW X5 er produsert i USA, det samme med MB G og M klasse, mens den amerikanske Chrysler Voyager er produsert i Østerrike.

Fords hovedkontor ligger i USA, men er Fiesta produsert i Tyskland en amcar for det?

Volvo eies av Ford.... Hva med koreansk Chevrolet? Strømmen Dodge?

Skulle nesten vært morsomt å diskutert litt med en politimann der, men jeg reiser til Høljes og ser rallycross EM på en skikkelig bane i stedet jeg

 

Du har bomma skikkelig Mondeo. En ekte amcar har flere sylindre enn sitteplasser, veier minst 2 tonn og har bristende interiørkvalitet...

 

I min verden kvalifiserer verken Voyager eller koreansk Chevrolet til amcar-status, selv om Voyager har lav nok kvalitet. Ei heller BMW X5. En Strømmen-Dodge derimot, hadde fått innpass dersom jeg hadde stått der med stoppspaken.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du hadde jo tenkt til det selv? haha:D

 

Vi lot det ikke bare være med tanken. Vi gjorde det. Og da ble vi ledd av. Akkurat som jeg har tenkt å le av deg dersom du kommer med Volvo i morgen :D

 

Problemet ditt er at du må toppe 37,4 liter for å bli ordentlig mann igjen...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel til at jeg tar meg en tur ut.. Er jo skikkelig pent vær også! Noen som vet når cruisingen starter eller? :)

Tja, er vel i 6-tiden tror jeg, jeg vet ikke men...

 

Vi kommer en liten gjeng herfra. En 65 Mustang, en 66 Mustang og en hårete Tahoe.

 

Dette blir moro i god-været ! :)

Artig! Hårete Tahoe?!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår