Tordie Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Noen som kan fortelle meg/tippe hvor mye Golfen min er senket, har null peiling på hvor mye den er senket og må bytte senkesettet mitt. Har tenkt mye på justerbart, noen som kan gi meg et tips på et greit men alikavell billigt justerbart senkesett? Grunnen til skifte av senkesettet er at demperene bak er sprengt. Felgene som står på er 16x9" med 215/40/16 dekk. Mvh. Tord-Eirik Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Det bildet der sier veldig lite, men orginal høyde på Cl, Gl mm er 14cm, på GT, GTI osv skal det være 12cm, så frem målebandet.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 12cm fra hva til hva egentlig? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Et vennlig tips: bytt ut tittelen på tråden din med en tittel som er mer beskrivende for trådens innhold/formål, før en moderator tryller bort hele tråden...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 12cm fra hva til hva egentlig? Laveste punkt på bilen til underlaget som bilen står på:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg