2fast4u86 Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Har tenkt til å senke bilen min, og lurer derfor om noen har noen glupe tips om hvor jeg får kjøpt disse til en rimeligst mulig penge? Bilen min er ikke en quattro. Takk. Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Ebay is your friend:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Fant disse fjærene. Er de noe å satse på? Jeg har ikke quattro på bilen min. Er litt dårlig i tysk :P Overkommelig pris? http://cgi.ebay.de/Eibach-Pro-Kit-Tieferlegung-Federn-Audi-A4-B5-B8-8E_W0QQitemZ130233496478QQihZ003QQcategoryZ44144QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 http://cgi.ebay.com/COIL-OVER-COILOVER-AUDI-A4-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ160256872339QQihZ006QQcategoryZ40192QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122 Hvorfor ikke gå for Billig coilovers (20-120mm) når du først er igang?:) Bestillte disse fra Belgia gjennom ebay, hjemme i posten på ca en uke. Ble kostende 3200kr tilsammen inkl, frakt, toll og avgifter;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 http://cgi.ebay.com/COIL-OVER-COILOVER-AUDI-A4-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ160256872339QQihZ006QQcategoryZ40192QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122 Hvorfor ikke gå for Billig coilovers (20-120mm) når du først er igang?:) Bestillte disse fra Belgia gjennom ebay, hjemme i posten på ca en uke. Ble kostende 3200kr tilsammen inkl, frakt, toll og avgifter;) He he, fordi jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å bruke så altfor mye penger på bilen fremover... Derfor tenkte jeg at fjærer holder. Det er uansett så utrolig mange forskjellige justerbare senkesett ute på Ebay til en rimelig penge, så man begynner jo å lure på om de faktisk er av noen form for kvalitet? F.eks det du linket til; er det TUV papirer? Rustfritt? Garanti? :S Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Fant disse fjærene. Er de noe å satse på? Jeg har ikke quattro på bilen min. Er litt dårlig i tysk :P Overkommelig pris? http://cgi.ebay.de/Eibach-Pro-Kit-Tieferlegung-Federn-Audi-A4-B5-B8-8E_W0QQitemZ130233496478QQihZ003QQcategoryZ44144QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting hehe "er de noe å satse på". Eibach leverer, slik jeg ser det, sammen med Vogtland og HR de beste komfort/sports-fjærsatsene som er å oppdrive til VAG produkter. Så JA, dette kan du godt montere og trolig bli svært fornøyd. Snill pris var det jo også. Fjærer inntil 40mm senk går bra på originale standarddempere, men er demperene dine brukt lenge kan nytt sportsunderstell (som endrer arbeidsområdet til demperen) fremskynde byttebehovet betraktelig. Men er som du lurer på, disse billig-gewindene funker greit, men har ikke den beste matrialsammensetningen eller kvaliteten. Så for ren tut-og-kjør-glede ville *JEG* kjøpt Pro-Kit fjærene. Er kjempefornøyd med de på Golfen. Selv om jeg gjerne skulle vært lavere. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 He he, fordi jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å bruke så altfor mye penger på bilen fremover... Derfor tenkte jeg at fjærer holder. Det er uansett så utrolig mange forskjellige justerbare senkesett ute på Ebay til en rimelig penge, så man begynner jo å lure på om de faktisk er av noen form for kvalitet? F.eks det du linket til; er det TUV papirer? Rustfritt? Garanti? :S TUV Papirer og 2 års garanti, hakke sett om dem er rustfrie, skal montere dem idag:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 hehe "er de noe å satse på". Eibach leverer, slik jeg ser det,sammen med Vogtland og HR de beste komfort/sports-fjærsatsene som er å oppdrive til VAG produkter. Så JA, dette kan du godt montere og trolig bli svært fornøyd. Snill pris var det jo også. Fjærer inntil 40mm senk går bra på originale standarddempere, men er demperene dine brukt lenge kan nytt sportsunderstell (som endrer arbeidsområdet til demperen) fremskynde byttebehovet betraktelig. Men er som du lurer på, disse billig-gewindene funker greit, men har ikke den beste matrialsammensetningen eller kvaliteten. Så for ren tut-og-kjør-glede ville *JEG* kjøpt Pro-Kit fjærene. Er kjempefornøyd med de på Golfen. Selv om jeg gjerne skulle vært lavere. Tusen hjertlig takk for langt og fyldig svar :D Så fint at noen kan skrive noen gode ord, slik at jeg føler meg tryggere på å kjøpe de. Det at du har erfaring med slike fjæringer er jo enda bedre. Du skriver at senk inntil 40 mm går bra på originale dempere, men at det kan fremskynde byttebehovet betraktelig. De demperne som er på nå er originale, og har jo sittet på en stund. Men er dette noe å bekymre seg over, da? Altså vil det bli behov for å bytte dempere raskere enn dersom jeg ikke hadde hatt på fjæringene? Når det gjelder TUV papirer på fjæringene, er det en nødvendighet, slik som på justerbare senkesett? En venn av meg, som er bilmekaniker skal fikse det. Men er det behov for noe annet utstyr for selve senkingen av bilen, enn fjæringene? Takker igjen for svar. Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Bump...? Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 TUV Papirer og 2 års garanti, hakke sett om dem er rustfrie, skal montere dem idag:D Jeg skal så jævlig kjøpe disse når jeg får lønning i August ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Stemmer det at Eibach Sportline fjærene er stivere og bedre enn Eibach Pro-kit fjærene? Er det noen forskjell i senkehøyde? Vil disse passe min bil, og følger det med TUV-papirer (kan ikke tysk)? Takk for hjelpen. Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg