Brækkdans Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Heisann! Tittelene sier vell sitt.. noen erfaringer med dette? Noe jeg som "hobby-skruer" kan gjøre selv? Bilen er en E34 525TDS. :thanks Siter * 03 VW Passat TDI Highline x 98 Mitsubishi Galant GLX x 93 BMW 525 TDS Touring x 93 Honda Accord Coupe x 91 Audi Coupe 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raih<3 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Det er en ganske omfattende jobb. Vet ikke helt om ejg ville startet på det alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Ok.. er det sånn at man må ut med hele dashbordet? Siter * 03 VW Passat TDI Highline x 98 Mitsubishi Galant GLX x 93 BMW 525 TDS Touring x 93 Honda Accord Coupe x 91 Audi Coupe 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 nope, ekke så veldig omfattende, må vekk med midtkonsoll, sparkepanel under og div. deksler på førersiden. Så er det bare til å grave seg innover og løsne diverse slanger og lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Takk for info ang utskifting avvarmeregister 520i. men unnskyld at jeg spør, hva er det som ryker på varmeregisteret?? å ev. hvorfor?? Jeg savner også info om hvordan varmeregisteret ser ut å hvordan dette virker?? Mvh M.R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Du klarer nok å bytte det uten å fjerne midtkonsollen.. Varmeregisteret ser ut som en liten radiator, den strommer det varmt vann igjennom og vifta blåser luft igjennom den så blir jo lufta vamet opp når den presses igjennom rillene.. Det sitter mange veldig tynne rør på varmeregisteret og det er gjerne der det brister litt når man får en lekkasje der.. Varmeregisteret er sykdom på e34, men er grei jobb å bytte det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg