destroyy Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Saken er: Jeg har en bmw, skulle vært eu godkjent denne mnd, men siden jeg akkurat har kjøpt den, har jeg ikke fått gjort det (skal bestille time til uka) Meeen, den blir jo begjært avskiltet den 1/7 Kan jeg kjøre rundt i den etter eu kontrollen, uten å være redd for å miste skiltet? selv om den teknisk sett er begjært avskiltet grunnet ingen eu ? Jeg vil jo få vite eventuelle feil som jeg må rette opp i snarest, men kjekt å kunne kjøre til jobb uten å være redd for å miste skiltene (eller til gatebil... som egentlig er planen) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Du er nødt til å få den godkjent før du kan kjøre med den nå! Og for din egen sikkerhet er det kanskje litt lurt å også? I og med at den er begjært avskiltet pga ikke møtt til eu.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 det tar jo ikke lang tid å få bilen godkjent.. med mindre det er et vrak du nærmest må bygge opp igjen fra grunnen av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Mener du kan søke om utsettelse grunnet restaurering. Så kan du beholde skiltene et år til, men da må du godkjenne til neste år, og året etter, for å komme inn igjen i på rett spor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Hvis den skulle vært godkjent i juni, 6 som siste reg siffer, så får du ut juli uten veidere Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg