Hallojs Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Hei! Før jeg eu-godkjenner min 240 86 mod. må jeg skifte frontrute. Jeg fikk ut en rute fra en delebil, men fikk en sprekk på 7 cm nederst. Mye av sprekken blir skjult av lista så det sjenerer ikke, men det jeg er redd for er at sprekka skal bli større. Kan et verksted fikse dette på noen måte? Skal på eu på tirsdag og tenkte å sette inn ruta i helga, så det er ikke så mange verksted som har åpent nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Jeg hadde gått for en sprell ny rute... Drev og stresset selv siden ruten min ble feilet på EU. Trodde jeg kunne sette i en brukt, billig... Endte opp med å kjøpe helt ny, og jeg angrer ikke ett sekund. Du får en helt ny verden! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Det er ingen som klarer å få fiksa den ruta di, er det sprekk i den så er det bare kast. Gjør som Colli sier, kjøp nye rute. Har du delkasko og litt kontakter så er det ikke noe problem å få splitter nye rute bytta helt gratis. Dem tjener så mye fra forsikringsselskapet at dem tjener godt på å bytte den om du ikke betaler egenandel. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg