92 Audi Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Har en Audi 80Q, 1,8S,91 modell som rykker/lugger. Har skiftet pluggledninger, lokk, rotor, plugger, sjekket vakumslanger. Den starter alltid villig, går fint på tomgang,kald og varm motor. Men når jeg kjører på varm motor spesielt, så rykker den av og til, virker mest som det er noe tenningsproblem. Den kutter helt pluselig, det gjør den hele tiden, spesielt mellom 60 og 90 km/t, på lave gir. Noen som har noen tips? Kanskje noen har vært borti samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Toppakning, eller trolig den fine Pierburg forgasseren som er blitt dårlig. Sjekket bensinfilteret ditt? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Er ikke Pierburg forgasser på denne, husker ikke i farta hva den heter. Kan bensinfilteret gjøre sånne rare, kontante, korte kutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Ingen som har flere tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hei har leita litt etter feil på audien min selv, har lignende problemer.. hvis du har bensinpumpe ( jeg veit ikke tekniske data på din bil) sjekk at releet til bensinpumpa ikke fusker, eventuelt at du har bra bensintrykk på motoren. hvis du har noe lignende motor og oppsett som meg kan det også være ett potensiometer ( potmeter ) som fusker, min bil har gått 266000 og der hjalp det å bytte dette, men selvfølgelig fusker min litt ennå, mest sannsynelig pga releet til bensinpumpa. Kommer en merkelig summelyd før bilen begynner å fuske.. håper dette ga deg noe å sjekke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Da fikk jeg bilen iorden igjen. Skifta den gummipakningen som sitter mellom forgasser og innsug ( kr 900 ). Den gamle såg faktisk bra ut, men skifta, og motoren lugger ikke lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg