Didsey Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hei alle sammen på bilforumet! Jeg er 17 år, på god vei mot 18. Jeg bare lurer på om det er noen kjøreskoler som tilbyr oppkjøring til bil og mellomtung motorsykkel i en pakke, slik at det blir billigere enn å ta det hver for seg. Hvis det ikke går så kommer bil lappen først, slipper jeg da noe når jeg skal kjøre opp til mellomtung? Teori, kurs etc. Hvis det er noen som har noen annen informasjon angående oppkjøring så bare kom med det, er glad for alle svar. Håper jeg la denne i riktig underforum nå da. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hei alle sammen på bilforumet! Jeg er 17 år, på god vei mot 18. Jeg bare lurer på om det er noen kjøreskoler som tilbyr oppkjøring til bil og mellomtung motorsykkel i en pakke, slik at det blir billigere enn å ta det hver for seg. Hvis det ikke går så kommer bil lappen først, slipper jeg da noe når jeg skal kjøre opp til mellomtung? Teori, kurs etc. Hvis det er noen som har noen annen informasjon angående oppkjøring så bare kom med det, er glad for alle svar. Håper jeg la denne i riktig underforum nå da. =) Er forskjellig teoriprøve, og forskjellige kurs. Så nei, er to helt separate sertifikat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Didsey Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ok :/ Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg