Gå til innhold

Mer krefter ut av min Golf II

Ranger emnet


Devil

Anbefalte innlegg

Hvis pris ikke har noen betydning så er jo selvfølgelig mulighetene store! Ca. hvor mye $$$ du er villig til å bruke på motoren er ganske vesentlig når det er snakk om trimming, spesielt på sugemotorer.

 

Men, tatt i betraktning at det faktisk er en billig Golf 2, så er den billigste og mest merkbare trimmen å bytte til en 16v GTi motor.

 

Det koster mer enn det smaker å trimme en liten sugemotor fra Golfen din.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis pris absolutt ikke har betydning, sender du vel likegreit bilen til dahlback, og gir han frie tøyler:rolleyes:

men mer seriøst; se om du finner en 16 ventiler, og/eller turbokonverter saken. trimming av sugemotor(spesielt de under ett par liter) er ganske bortkasta peng(medmindre du tar den heeelt ut med de sykeste kammene, høykomp-stempel, frest topp, rakrør fra ventilen til endestussen, smidde råder, borra blokk, osv...)

A6 95 2.6

X -renault 19 gts 89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår