Devil Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hei.. Jeg har lyst til å få mer krefter ut av min 85 mod Golf II.. Hva anbefaller dere? Hvor mye mer krefter får jeg ut av det sånn ca? Pris ingen betydning.. Mvh Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hvis pris ikke har noen betydning så er jo selvfølgelig mulighetene store! Ca. hvor mye $$$ du er villig til å bruke på motoren er ganske vesentlig når det er snakk om trimming, spesielt på sugemotorer. Men, tatt i betraktning at det faktisk er en billig Golf 2, så er den billigste og mest merkbare trimmen å bytte til en 16v GTi motor. Det koster mer enn det smaker å trimme en liten sugemotor fra Golfen din. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remzy Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 hvis pris absolutt ikke har betydning, sender du vel likegreit bilen til dahlback, og gir han frie tøyler:rolleyes: men mer seriøst; se om du finner en 16 ventiler, og/eller turbokonverter saken. trimming av sugemotor(spesielt de under ett par liter) er ganske bortkasta peng(medmindre du tar den heeelt ut med de sykeste kammene, høykomp-stempel, frest topp, rakrør fra ventilen til endestussen, smidde råder, borra blokk, osv...) Siter A6 95 2.6 X -renault 19 gts 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 evt bare kjøpe en gti 16v, sikkert like billig det... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg