Gå til innhold

sort Ferrari 355 replica i Oslo (mr2?)

Ranger emnet


audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Forsåvidt greit nok at han vil bygge om bilen, men det ser jo bare dumt ut når felgene er for små, bilen for høy og i tillegg topper det hele med Ferrari emblemer..

 

Helt enig!

 

Helt ærli så hadde jeg tatt en MR2 foran denne replican. Blir ikke direkte billig med toll oppe på den prisen heller.

Går ut fra at man får mye Mr2 for 250k++...

 

/M

 

nei, ser ikke helt at 240k pluss avgifter rettferdiggjøres av bilen...

Er mye man heller kunne brukt 400000 på... hehe

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er ny her... Har ikke noe med denne bilen og gjøre, men kom over tråden når jeg søkte på noe annet.

 

Her er sikkert den aktuelle bilen:

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14393167&sid=xz3cabP4zc8579708&WT.svl=Link

 

 

Skal ikke si hva jeg mener om det der, men det er ikke bra.

 

 

jah , der er den .. er den bilen som jg spotta i oslo hele tiden , visste at det var noe annet enn ferrari...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er allt dette med at eier skal bankes,rulles i tjære etc fordi han har en replicabil...

Syns denne er litt tøff jeg. Javel,så har han løpt løpet ut med litt mye stickers kanskje. Men hvem har ikke dekaltrimmet bilene sine?

Neeeeeeeei.Bruk heller energien på bedre ting :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er allt dette med at eier skal bankes,rulles i tjære etc fordi han har en replicabil...

 

Han er vel forberedt på reaksjoner, mange syns bilen er overpriset. Liker Mk2 jeg, men interiøret i den "Fellalien" er jo sykt kult :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår