Reflex Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Hei Jeg skal ha meg en ny antenne til min pioneer deh-p6700 spiller. Det jeg lurer på er om jeg kan få tak i en antenne som jeg ikke nødvendig vis må montere på taket på bilen? Bilen er forøvrig en 2001 Peugoet Boxer (stor kassebil). Et annet spørsmål er når jeg skrur helt ned på lyden da (popper) det lavt i suben med jevne mellomrom, hva kommer det av? Oppesettet er slik: Spiller: deh-p6700 komponentsett: oxygen audio 6,5" forsterker: Black max 4x100W sub: Magnat XTC 1500 crunch 6x9 høytalere bak i lasterommet. //Alexander Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Har ihvertfall en antenne m/forsterker til montering på frontruten innvendig; Ellers blir det jo ganske godt mottak med originalplasseringen der oppe, så hvorfor vil du bytte? Om du ikke har fått med antenne til bilen originalt, har vi også antenne som passer Boxerens originalhull... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Torshov selger en rimelig variant av den overstående typen.. Kjøpte meg en slik til en av civic'ene jeg hadde og det fungerte utmerket! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg