Bjørgvin Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hadde vært gull med en "guide" og litt bilder av jobben!! Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ok. Tilbake til dette topicet. Har vært innom to sjapper i Bergen. Får bilen opp i luften. Blir påpekt at flexirøret er defekt. Det ser og hører jeg selv. Begge sjappene er ved godt mot helt til jeg nevner at det er en quattro. Da er det ikke like enkelt lenger. Da må jeg få tak i originalrøret med flexien på fra møller som de da monterer. Når to uavhengige sjapper gir meg identiske svar er det vel grunn til å tro at dette ikke er tull? Møller tar i overkant av 1000,- for røret. Noen som vet om andre butikker som selger originaldeler? Fant ikke på nbs. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 sjekka hos http://www.mekonomen.no ? ;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Sa de hvorfor det var forskjell? Dårligere plass under der med quattro eller? Biltema har jo flexirør.. :p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ene nevnte noe at på FWD biler sveiste de bare på nytt. Sikker med plass å gjøre. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg