Zimmern86 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Lakkerte fanger i garasje, viste at dette ikke kom til å bli så bra resultat, har fått lit støv på den! Noen som har tips å få bort dette? Slipe ned (rubbe) så klarlakk?? Tips :) ??? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Prøve å våtslipe litt,å deretter klarlakk? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hva har du lakket med? (har faktisk noe å si) Muligens bilpleie avdelingen er sted for dette spørsmålet. (skjult tips hehe) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 kjøpte "proff" lakksprøyte på biltema, lakken har jeg kjøpt hos forhandleren til møller. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 1 komponents eller 2 komponent. 1k eller 2k Med eller uten herder. (på godt norsk) Hele fangeren eller flekking. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 med herder ja. så å si hele fangeren.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 med herder ja. så å si hele fangeren! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 slip me 1500 og legg ny klarlakk,, :) kan alltids komme og gi deg noen tips Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg