rsyre Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hei. Jeg har en Mazda 6 2006 modell som jeg må bytte vindusvisker på bakruta. Noen som vet hvor jeg får tak i det, eller må bilen inn på verksted og bytte dette orginalt? Får ikke tak i på Bilextra og Biltema da leverandørene de bruker ikke leverer til bakruta, bare frontruta. Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Prøv Mekonomen :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsyre Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Takk for tips. Mekonomen hadde heller ikke, men de kunne ihvertfall bestille, så da ordner det seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_sn Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Nå er vel faktisk de originale mazdavindusviskerene billige ettersom jeg husker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsyre Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Nå er vel faktisk de originale mazdavindusviskerene billige ettersom jeg husker.. Det er ikke hele vindusviskeren som byttes da denne sitter fast på bakruta på Mazda6, men bare gummien som enkelt byttes. Koster 75kr på mekonomen. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_sn Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Men så koster ikke gummien stort mer enn det på mazda heller. Mener jeg betalte 175 kr for 2 stk frontviskere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg