poitdexter Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Jeg vurderer å selge mitt påbegjynte turbo prosjekt. Motoren er bmw`s legendariske 4cyl 2,0l (m10), borret til 2150cc(92mm). Med smidde mahle lav komp stempler. alle ringer og lagere er skiftet. Veiv, råder stempler er veid og vektjustert, og den har store ventiler. Den tåler minst 550hk uten å bytte noen innvendige deler. Motoren selges uten turbo og forgassere/innsprut. Men er helt klar for at turbo kan settes rett på. Den aldrig gått med turbo, og kun en måned uten etter ombygging. Vurderes solgt ved hurtig avgørelse 10 000kr. eller bud. Motoren passer rett i 02/e21/e28/e30+++ Komplett forgasser turbo kitt kan følge med mot pris tilleg. Har også et komplett injection system (keugelfisher) liggende. Mvh Adrian Leversby 98001188 Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda 323 gtx Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 jeg har muligens en kompis som er interisert i motoren.. hvor mye tillegg skal du ha vis du selger med turbo kittet? passer denne til e36? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Jeg er nesten helt sikker på at den passer rett i en e36. I værste fall er det å ta fester fra 318is, men det passer nok. Det er ikke jeg som selger turbo kitet, men en jeg kjenner. Han skulle ha bud over 9000kr. Da var det to dobble 45 webbere med plenum kammer, downpipe, ny turbo som kostet 9500(!), og turbo grenrør. Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda 323 gtx Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 hvor mye hk. er det i motoren som den står nå, uten turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Uten turbo er det jo ikke mye effekt på grunn av lav kompression. 300-350hk på rundt 1 bar bør ikke være noe problem. Men effekten kan jo selvfølgelig bli mer hvis man lader mer. Og det skal ikke være noe problem Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg