Shellvis Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Det er vel på tide å lage en liten tråd nå når jeg endelig har kommet igang med mitt prosjekt. Jeg kjøpte bilen for 1 1/2 år siden og etter det har den bare stått å støvet ned. Min aller første bil var en Golf Rabbit GTI 83 mod, så derfor prosjekt GTI/nostalgi. Dette er en "ekte" GTI men er samme årsmodell og har samme farge som min første grombil. Tanken er å få den i orginal stand men heeelt orginal blir den nok ikke. Nå er jeg i full gang med å demontere og hittil har det ikke dukket opp alt for store rust skader,, men noe er det jo så klart. Skal se om jeg får lastet opp noen "skryte bilder" Shellvis Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Støv som er samlet opp i løpet av 1 1/2 år En liten begynnelse Rust Litt mere rust Heldigvis ikke noe rust og den er like bra på andre siden Da begynner det å nærme seg slutten på demonteringen men det er jo da jobben begynner FERDIG :thumb neida, det er bare Henrylee som er på besøk i sin lille fine bil Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg