Auda Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Takker. Superdupert! Fikk lastet ned på 1.8 mb/s :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 ...og der var sesongen over:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Hvorfor sier du det? Noe som har skjedd som jeg ikke har fått med meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Fordi den er over.. Kun 6 programmer denne sesongen. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 "Top Gear is currently on a break and will be back in October." Noen som vet om en plass man kan se det Clarkson viser til publikum når han sier: "I went on the internet today and found this!"? :P Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 "Top Gear is currently on a break and will be back in October." Noen som vet om en plass man kan se det Clarkson viser til publikum når han sier: "I went on the internet today and found this!"? :P Tror dette er det nærmeste du kommer I was on the internet last week... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg