Kid-A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Gou satser på å få små skilter også... Helt slutt på å få små skilter! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=22779 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Så fint at jeg har det da:D på tide og vaske rocco`n, så litt møkkete ut her om dagen:) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Kid-A Helt slutt på å få små skilter! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=22779 ikke.no problem å få tak i slikt skilt....værre å få det godkjent Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Polo4RS3 Så fint at jeg har det da:D på tide og vaske rocco`n, så litt møkkete ut her om dagen:) Vurderer å la være å vaske før jeg lakkern. Skal begynne å sveise og pusse rust snart, så vi må vel spyle litt for å komme ned til rusta :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Polo_gti16v Ja da har jg solgt gamle lista mi og fått den nye;);)Gleeder meg til å bynne;) slenger ut ett par bilder oxo;) Men er det noen somm har peil på hvor jg kan få tak i "BLANKE" lykter...helt rundt? ikkje lexus... bilde av lista ;) og...... polo front -lista;( in-tuning.de bad look;) Bilda funka ikkje...:eek: Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg