Jack89 Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 jeg har en Toyota Corolla AE82 Hatch Back, vanlig 1,3liter. Finnes det noen andre/større toyota som passer rett inn? 1,6 Twincam? evt karosserideler, skulle hatt meg noen skjermbreddere kansje hvis det eksisterer. Har noen linker, evt neo brukt å selge kan jeg være intressert i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Det er mange som spør om dette. Kjøp deg en vraket GTi delebil av samme serie som det du har, da har du alle delene du trenger (og det er egentlig ikke rent lite) ;) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack89 Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 motor/gir/styling++++til toyota corrolla 1988-1992 selges rimelig. gti 16v twin cam motor og gir samt stylig. passer denne motoren rett inn i min corolla 85 mod hatchback? jeg har en vanlig 1,3 liter. Evt hva som må endres? trnger jeg noe annet ledningsnett osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack89 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 er ae 82 den helt korrekte betegnelsen på denne corollaen, driver å søker etter deler osv på biltema sine sider å der står det ae80, passer de delene til min? min ser lik ut som den hvite lenger nede på forumet her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitz86 Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 hei! jeg har stylinga til en GTi ligganes, AE82. du kan få det billig. ferdig plukket av. sideskjørt, forfanger å bakfanger. baklykter om du har tenkt å prøve å sote dem:D Siter - Toyota corolla 96" 1.3 xli 16V - Toyota Corolla 85" 1.6 GTi 16V TwinCam (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg