andakanda Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 såg ein post på mitsubishi-klubben.no om ein sinnsykt feit eclipse-spyder med Jordan Chrome felger på. fant ut at disse blei solgt av http://www.wheelmania.co.uk , ringte der men felgene var gått ut av produksjon. har hatt lite hell med å finne dei andre plasser, fant et par 18" på Ebay , men må ha 19 eller 20" synes eg :) såg også ein svart spyder med samme felgene her på forumet for ei stund tilbake nåkken som har erfaringer med leverandører av desse felgene? Siter Mitsubitshi Eclipse 97 GSX, 2.0 - 220hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 http://www.alloywheels.com/product.asp?P_ID=1113 Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andakanda Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 hadde kun 18" der :S 19 var ute av stock ! doH!! Siter Mitsubitshi Eclipse 97 GSX, 2.0 - 220hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Åh, beklager. Var litt vel kjapp der. La ikke merke til at det sto out of stock. Skal lete videre :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXNCCC Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 19" er penere men vil anbefale 18" da det er stort nok (syns jeg) og det utgjør MYE for hvor god kjørekomfort du vil få! EDIT: Enig i at chrome felger kanskje burde være litt større men så liker jeg ikke chrome felger på eclipse heller da;) Siter Mitsubishi Eclipse GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Jeg personlig kommer ikke til å ha større enn 17 på min. Og ikke chrome. Men så er din bil litt større enn min og, da. Men større enn 18 syns jeg egentlig ikke passer. Men d er bare min mening. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andakanda Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 har 20" chrome på den eg har no, synes d e skamfeita! bling bling for alle penga :D TSW montage chrome har eg på no, om dåkker vil google dei =) synes 18" blir for lite, 19" er just perfect, 20" er nirvana for meg + chrome selfølgelig, hehe fant ei nederlandsk side som hadde 19" jordan chrome, men sida så ganske uoppdatert ut , ser litt mørkt ut for felga! :S Siter Mitsubitshi Eclipse 97 GSX, 2.0 - 220hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg