kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 selger dette: panser angeleyes baklykter sideblinker frontblinker luftfilter airbag ratt deksler i bagasjerom svart skinn intreør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 og orginal rieger infinity 1 hekk og dtm effektanlegg (2x76mm2 tuter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hvor mye skal du ha for skinninteriøret? Er det med dørtrekk? Coupè eller sedan? Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 det står i en cab.. skal ha nytt... kanskje du har sett det... Står i den svarte med crom felger og mye skitt... Det er helt strøkent, men jeg skal ha hvitt sportskinn...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 og 16" allessio felger, 6 eiker!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Har du litt mere info om felgene? Pris? Bredde, innpress? Dekkdim. og merke? Heter de Sanremo? Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 ehhh.... skal vi se... De er 7,5x16" vet ikke inpress, dekk er noe helårsdekk greier, de ligger på verkstedet så jeg hakke foran meg alt liksom, humm, tror det er 205/55-16 dekk som står på, er ganske sikker på det... pris...? 3000 kroner..? Kostet 12000 i fjor...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Så fall vil jeg kjøpe.... Fått solgt noe av stasjet? Og hvis noen lurer så passer lite av disse tingene til Ti/compact bilene! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by kimdaleeide@hotmail.com det står i en cab.. skal ha nytt... kanskje du har sett det... Står i den svarte med crom felger og mye skitt... Det er helt strøkent, men jeg skal ha hvitt sportskinn...! Pris? Hva følger med, bare stoler eller komplett med dørsider mm? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 He he.. ikke de felgene som står på cabben nå nei... er de som stod på når jeg kjøpte den.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Dører, fremstoler, baksete!!!! Er helt strøkent... Hvor mye er du villig til å gi..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hvilken type angel eyes? Pris? Hvilket ratt? Bilder av det du skal selge? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Dårlig med bilder... angel eyesene er solgt... Og rattet det er et orginalt sportsairbagratt... :) vist det sier deg noe... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Dette? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 det er det ja... mener det iallefall... hakke sett det siden i mars :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg