_Sjakalen Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Idag gjorde vi ikke stort mer enn å ribbe delebilen. I tillegg fikk Nasjonalvogna ny front, så nå begynner det å ligne noe! Bilder imorgen!! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-kungen Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 ser bra ut dette :) men skjer det ikke noe mere? Siter 1995 volvo 940LT HGV 1990 volvo 240 Turbo (prosjekt) 1994? ford sierra stubben edition [x] 1994 mod ford scorpio [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 rått :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Rått telt :D Hvor får man tak i noe slikt 'a? Sorry OT :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 ser bra ut dette :) men skjer det ikke noe mere? Joda, det skjer faktisk en del.. men det er verre med tid til å oppdatere siden.. skar lage en liten update nå! Rått telt :D Hvor får man tak i noe slikt 'a?Sorry OT :P på http://www.telt.as , ligger i Sandefjord og Trondheim! Utrolig bra telt! OT går grett, det handler jo forsåvidt om temaet;) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Det har da skjedd litt: Sånn ser det ut i lyset, ble slett ikke ille! Liker fargen utrolig godt! Nye fronten på bilen. Jada, det blir nok tøft uten snutepanser også. . . Rør til bur... mer rør til bur... hovedbøylen. Blir nødt til å bygge kasser der hvor hovedbøylen skal stå. Blir i en bøy i karrosseriet, så for å være sikker på at det er trygt lager vi en ekstra kasse til hver ende av bøylen. Olav ville at jeg skulle grunne og lakkere bagasjerommet, så her har jeg begynt å skrape vekk asfalt og vaske med tynner. Noe rust er det her også.. laget denne delen med plate, litt kitt og sparkel og sveising så blir det så bra! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Så var jeg jo så lettlurt og prøvde meg med sprøyta og grunninga.. Resultatet ble faktisk såder.. Faktisk fornøyd. Dere får bare kommentere.. ikke sig overhodet, jevnt grått overalt. Her blir tanken stående, skal se om jeg ikke får snakket med noen i nærmeste fremtid om å konstruere en til meg. Imens får vi bruke den originale;) Har fylt igjen alle listehull med sveis, slipt ned og lagt sparkel utenpå. Det som er igjen av rust er et hjørne på kanalen, så begynner sparkeljobben og pussing. Stay tuned! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Da var Gruppe A vinge i hus, kjøpt hos BCB. Noen som har erfaringer med disse? Litt overrasket over at det ikke er noen festehull i den... Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveit'n Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 skjedd noe nytt eller... ser no bra ut dette.. Siter Tveit'n Performance Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Nei, har begynt sparkling av karroseriet, men fått ufrivillig noen dager fri nå. Tråkket over på fotballtrening i forrige uke, og det ble en kraftig brist, så nå humper jeg rundt på krykker til jeg kan bevege beinet igjen. Men det skar nok skje litt for det... Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Da begynte pussejobben idag. Ble ferdig med bagasjelokk, venstre bakskjerm, venstre dør og halve taket før maskina skar seg. Hurra.. Vi fortsetter imorgen, om beinet tilater det. Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Ossen har det gått her? ossen er beine?:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 har man lov å kjøre med grp a spoileren i rally? trudde alt sku være som bilen kom med jeg. f.eks xr4i spoiler på sierra osv. eller er jeg helt ute å kjøre? detta her skal kjøres på doble gassere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Volvo7404life: Kødder med ankelen enda, men har pusset nesten hele bilen. mangler litt sparkel jobb på begge bakskjermene, og sveise bakre del av ene kanalen. Så tiden forsvinner;) KlovnDaniel: Gr. a vingen er "originalt" til Volvo 240. Den ble levert til Volvo's Gr. A biler (til banekjøring), men ble senere homologert til Volvo 240. Du er ikke ut å kjører,men det er ganske "fritt".. Doble gassere eller innsprut... jeg er veldig for imot enda. Gassere kommer fort opp i 15K for alt komplett, mens sprut er fort 15-20K komplett. Så tror at jeg mulig ender på sprut. Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 kult prosjekt blir den kun vit eller....? blir bra dette bare og gi gass hehe kansje litt kaldt i telte til vinteren...;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg