GisleG Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hallo! Jeg har fått et tilbud på en 2000 modell Golf 1.6 highline stasjonsvogn, sølv metallic lakk, 16" RS-felger, fullt service hefte, alle servicer er utført på merkeverksted og kvittering på alt følger med. Bilen har gått 301000 km, noe som jeg syns er litt mye, men men. Det som jeg iallfall vet er bytta før jeg har sett gjennom kvitteringene fra verksted er vannpumpe, regreim på 2800000 km og alt i forstilling. Neste service er på 3180000 km. Denne skal jeg få for 60000kr, er dette noe å gå for? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 satan det var dyrt!!! Hadde personlig aldri kjøpt en bil som var gått så langt uansett. Ta deg en titt på finn så skal du se du finner mye til en grei pris;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 synes det var et bra tilbud jeg..så nettopp på den selv, og den har jo flust av ekstra ting da!:) men ville nok prøvekjørt osv først såklart :p hørt etter lyder osv Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 gått for langt, sjekk hvor mange ganger reg reim er skiftet, bør være minst 3-4........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Legg på et par tusen og kjøp en som har gått under 200. En bil har kjørt langt når den har runda 300, og det sier seg selv at slite deler bør ha vært skiftet opptil flere ganger! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg