tusil Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Jeg er en gutt på 17 år, som får en mazda 626 2000 model som har gått ca 100000 min føste bil. syntes dette egentlig er en kjedelig bil å ha når man er så ung. så jeg har lyst til å sette på litt sånn at den blir litt fetere. er det noen som kan hjelpe meg å få den til å bli fet? Nye ting som jeg vil ha er: Nye felger vinge (http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=TSMA06R&vg=&vgpath=) noen som vet noe om denne, lett å montere osv? andre ting som gjøre den fet. noen anbefalinger? gi meg noen tips blien er lik som denne, men er andre felger på min og bilen er sølvgrø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Senk og fete felger gjør susen :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaraCroft Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Konge å få en så ny og grei bil!:) Gratulerer:) Skaff dæ ei klistremerke stripe i frontruta med eller uten tekst;) Det kostet meg bare 400kr, og vips så har bilen litt personlighet:) Funker fint for meg ihvertfall:P Anlegg gjør seg også, om det ikke synes, så høres det ihvertfall:) Trenger ikke koste noe helt vilt heller, finnes andre greie anleggsmerker der ute i tillegg til kicker:P Husk "etpar" wunderbaum også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg