bJQRN Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hallo, driver og kobler til anlegget mitt nå. motorisert antenne = blå skal jeg koble styrestrømmen på denne? eller er det noen andre Siter Mercedes Benz 190E Powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 motorisert antenne = blå skal jeg koble styrestrømmen på denne? eller er det noen andre Hovedregel; Ja. Men det kommer også an på spilleren, noen merker (særlig Sony) har også en AMP-kabel, da skal denne benyttes isteden. Ellers slår forsterkeren seg kun på når man hører på radio. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 okey, jeg har panasonic. men den har også en hvit kabel med navn "aut-lautst" Siter Mercedes Benz 190E Powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 kabelen pleier å være blå og hvit, står ofte rem på den, men siden remoten skal ha 12V kan du og koble den på tenninga eller acc. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Den er til GALA, eller SCV som andre kaller det. Speed Controlled Volume. Kommer fra speedometersignalet, et elektriskt pulssignal altså, og justerer lydvolumet i takt med bilens hastighet. Opel-spesialitet før 2003 for det meste. Sikker på at den ledningen sitter på Panasonic'en og ikke fra bilen? ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg