vectra1999 Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 hei jeg har planer om å kjøpe meg noen 17" felger til vectraen min i sommer. desverre kan jeg svært lite om dette. hva er det jeg trenger å oppgi for å få felger som passer min bil? hva er bolt sirkel og slikt på min bil? mener bolt sirkelen er 5x100, men hva mer er det jeg må oppgi for at det skal være lovlig? håper på svar:) hvis noen vet om noen greie felgpakker til fornuftig pris, så post gjerne en link:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 hei jeg har planer om å kjøpe meg noen 17" felger til vectraen min i sommer. desverre kan jeg svært lite om dette. hva er det jeg trenger å oppgi for å få felger som passer min bil? hva er bolt sirkel og slikt på min bil? mener bolt sirkelen er 5x100, men hva mer er det jeg må oppgi for at det skal være lovlig? håper på svar:) hvis noen vet om noen greie felgpakker til fornuftig pris, så post gjerne en link:) Er nok 5x114 på vectra 5bolt... et'n er vel 38 eller noe hvis jeg ikke husker feil. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Er nok 5x110 tenker jeg ;) Du kan bruke både 5x108 og 5x112 med slingrebolter så du har et veldig bredt utvalg.. Orginal ET'n din er jeg usikker på, Det står uansett i vognkortet. men det vil nok dekk firmaet du kjøper hos kunne.. Bare husk, det er som regel bak problemet er med vectra hvis du skal ha brede felger. EDIT: Skal du ha 17" kan jeg egentlig anbefale deg 17"x7 Felg med 215/45-17 dekk. Det er veldig nære orginal rulleomkrets. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1999 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 ja oki takker for gode svar:)skal se etter jeg får jobbet litt i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halle Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Har satt på 17 225 45 på min vectra B 99mod. plages med at dekkene tar i hjulbuen bak. er karnsje lurt vist andre lurer på å få seg brede dekk på sin bil. bedre å gå ned på dimensjon, slik at bilen er kjørbar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg