Cheron Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg trenger 2 forseter til Golf II.. UANSETT stand.. Bare understellet er helt! Kan mottas i Vestfold i helgen! Ikke nøl med å ta kontakt! :D psssssssttt..Til 3 dørs Golf.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Har liggende gti seter i oslo.. skal vi si 750-1000 kr for setene.. på den betingelsen at du tar med baksetet også? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Skal ikke ha setene.. Kun understellet.. Skal sveises på recarostolene mine.. Så trenger ikke GTI stoler for å si det sånn... Vanlig CL med musehull og mugg holder lenge.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 skjønte forsåvidt det ;P jeg bare kom med et forslag jeg Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 :) Du har ikke en gammal jordebil da?? ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Jettan du ser på bildet har stoler som passer omtrent.. må bare gjøre om den hendelen som fører setet frem og tilbake.. da håndtaket på den sitter mot venstre istedet for mot høyre.. kan få fremstola i den for tja.. 400.. men da må du hente dem sjøl.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg